اشتراکگذاری
ادعای حقوق و دستمزد براساس سابقه بیمه
سوال
من یکی از کارمندانم را پس از اینکه کار تمام شد به جهت حسن همکاری و از روی دلسوزی برای چند ماه بدون اینکه برایم کار کند، بیمه کردم. الان ایشان برای این مدت به اداره کار شکایت کرده و ادعای حقوق و مزایایش را دارد، آیا من مجبورم این حقوق را پرداخت کنم و یا راهکار قانونی برای خروج از این بن بست وجود دارد؟
در حال بررسی
0
قانون کار و تامین اجتماعی
4 سال
1 پاسخ
6320 دیده شده
0
پاسخ ( ۱ )
ارسال لیست بیمه به معنای اشتغال بکار شخص بیمه شده است و به تبع آن می بایست نسبت به پرداخت حق بیمه و مزایای کارکرد شخص اقدام شود، مگر آنکه ادله و مدارک قابل اتکائی داشته باشید که بتواند سازمان تامین اجتماعی را متقاعد نماید که اشتباهی رخ داده است که کار ساده ای هم نیست!