ادعای حقوق و دستمزد براساس سابقه بیمه

سوال

من یکی از کارمندانم را پس از اینکه کار تمام شد به جهت حسن همکاری و از روی دلسوزی برای چند ماه بدون اینکه برایم کار کند، بیمه کردم. الان ایشان برای این مدت به اداره کار شکایت کرده و ادعای حقوق و مزایایش را دارد، آیا من مجبورم این حقوق را پرداخت کنم و یا راهکار قانونی برای خروج از این بن بست وجود دارد؟

در حال بررسی 0
قانون کار و تامین اجتماعی shahrammasha 4 سال 1 پاسخ 4527 دیده شده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. ارسال لیست بیمه به معنای اشتغال بکار شخص بیمه شده است و به تبع آن می بایست نسبت به پرداخت حق بیمه و مزایای کارکرد شخص اقدام شود، مگر آنکه ادله و مدارک قابل اتکائی داشته باشید که بتواند سازمان تامین اجتماعی را متقاعد نماید که اشتباهی رخ داده است که کار ساده ای هم نیست!

ارسال یک پاسخ