اپلیکیشن موبایل “تامین اجتماعی من”
سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمهگر اجتماعی است که مأموریت اصلی آن پوشش کارگران مزد و حقوق بگیر (به صورت اجباری) و صاحبان حرف و مشاغل آزاد (به صورت اختیاری) است. جمعیت تحت پوشش این سازمان، شامل حدود ١٣ میلیون نفر بیمه شده و بیش از ٣ میلیون نفر مستمریبگیر است که با درنظر گرفتن افراد خانواده بیمهشدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 42 میلیون نفر میرسد.
با توجه به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی، نرم افزار تلفن همراه تأمین اجتماعی من در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری، اطلاع رسانی عمومی و آگاهی بخشی، توسط دفتر راهبری سیستمها طراحی و پیاده سازی گردید.
از طریق اپلیکیشن تأمين اجتماعی من، خدمات غیرحضوری به شرح ذیل ارائه میگردد:
– هر بیمه شده قادر است پس از واردن نمودن نام کاربری، گذرواژه و شماره تلفن همراه، نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی خود، کلیه سوابق بیمه ای به تفکیک سال و کارگاه، کلیه سوابق درمانی غیرملکی (نسخ درمانی) به تفکیک سال و نمایش تاریخ نسخه، اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، وضعیت حمایتهای درمانی، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، را مشاهده نماید.
– استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری،
– استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای کلیه کارگاه ها/ پیمان های تحت پوشش،
– نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی،
– ارائه لیست تماس با تمامی مراکز سازمان به همراه نمایش لوکیشن هر مرکز بر روی نقشه به تفکیک ستاد، اداره کل استان ها، شعب، شعب اقماری، کارگزاری ها، مدیریت درمان استان ها، کمیسیون های پزشکی، دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، پلی کلینیک ها، دی کلینیک ها، مراکز طب کار و مراکز خدمات دندانپزشکی،
– امکان نمایش لوکیشن کاربر روی نقشه و نمایش نزدیک ترین مرکز به کاربر،
– امکان جستجوی مراکز ارائه خدمات،
– پرسش و پاسخ های متداول (FAQ)،
– اخبار سازمان به تفکیک آخرین اخبار و پربینندهترینها،
– امکان دسترسی فرمهای سازمانی در کارکردها و حوزههای متنوع،
– میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرآیندهای هر خدمت و ورود به سامانه،
– آشنایی با قوانین و معرفی خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور، بیمه ایرانیان اعزام به خارج از کشور و بیمه اتباع خارجی،
– معرفی و امکان تماس با کارگزاران رسمی برون مرزی،
جهت بهره برداری بیمه شدگان از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من، ضروری است ابتدا در سامانه مشاهده سوابق به آدرس https://sabeghe.tamin.ir ثبت نام نموده باشند. همچنین کارفرمایانی میتوانند از استعلام میزان بدهی استفاده نمایند که قبلا در سامانه ارسال غیرحضوری (اینترنتی) لیست حق بیمه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نمودهاند یا ابلاغات الکترونیکی دریافت میکنند.
توجه: جهت بهره برداری بیمه شدگان از اپلیکیشن تأمین احتماعی من، ضروری است ابتدا در سامانه مشاهده سوابق به آدرس https://sabeghe.tamin.ir ثبت نام نموده باشند. همچنین کارفرمایانی میتوانند از استعلام میزان بدهی استفاده نمایند که قبلا در سامانه ارسال غیرحضوری (اینترنتی) لیست حق بیمه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نمودهاند یا ابلاغات الکترونیکی دریافت میکنند.
کلیه حقوق انتشار نرم افزار «تأمین اجتماعی من»، متعلق به سازمان تامین اجتماعی-دفتر راهبری سیستمها میباشد.
https://cafebazaar.ir/app/ir.sso.mobile/?l=fa